کاربران سایت ازدواج شیدایی برای روز ولنتاین چه کادویی تهیه کنند؟؟

ازدواج آسان و راحت در بین انتخاب 1 میلیون کاربر

کاربران سایت ازدواج شیدایی برای روز ولنتاین چه کادویی تهیه کنند؟؟

۲۴۹ بازديد

به گزارش سایت همسریابی شیدایی هر سال ۱۴ فوریه مصادف با ۲۵ بهمن روز مهمی برای تمام عاشقان شدایی جهان است. این روز یا بهتر بگوییم رویداد خاص ولنتاین نامیده شده و همه ساله توسط زوج‌های عاشق جشن گرفته می‌شود.

در این روز زوج‌های که در سایت ازدواج شیدایی با هم آشنا شده اند با کادو دادن به یکدیگر تلاش می‌کنند تا عشق خود را بیشتر از قبل نشان داده و رابطه‌شان را مستحکم‌تر کنند. با نزدیک شدن به روز ولنتاین یکی از دغدغه‌هایی که به سراغ زوج‌ها می‌آید انتخاب یک هدیه مناسب برای عشقشان است.

وقتی صحبت از خرید کادو ولنتاین می‌شود بسیاری از آقایان به خرید گل قرمز ، عروسک خرسی قرمز و یا شکلات فکر می‌کنند. در واقع این کالاها به کلیشه‌های روز ولنتاین تبدیل شده‌اند. از سوی دیگر خانم‌ها نیز برای خرید هدیه مناسب ولنتاین بیشتر سردرگم می‌شوند چرا که واقعا هیچ ایده‌ای برای خرید یک کادوی مناسب ندارند. به طور کلی خرید هدیه روز ولنتاین برای خانم‌ها آسان‌تر است.

باید بدانید که خرید کادوهایی کلیشه‌ای مانند گل رز و عروسک خرسی بزرگ قرمز همیشه جذاب نیست، به خصوص اینکه بعضی از خانم‌ها از عروسک خوششان نمی‌آید و یا سال گذشته چنین هدیه‌ای را از شما دریافت کرده‌اند. در خصوص آقایان نیز این مساله صادق بوده و برای انتخاب هدیه‌ای که به خوبی تاثیرگذار باشد باید کمی خلاقیت به خرج دهید.

سایت صیغه یابی شیدایی چندین پیشنهاد برای خرید کادو ولنتاین برای خانم‌های شیدایی اینکه چه کادویی دوست، نامزد یا همسر شما را غافلگیر نموده و به وجد می‌آورد تا حد زیادی به شناخت شما از وی بستگی خواهد داشت. در واقع این شما هستید که می‌توانید بهترین کادو ولنتاین را برای او انتخاب کنید. اما به هر حال، در ادامه چند مورد از ایده‌های جذابی که احتمالا برای اکثر افراد قابل استفاده خواهند بود را به شما معرفی می‌کنیم.

دفترچه یادداشت‌های خاص دفترچه یادداشت فانتزی،اگر همسر شما به نوشتن خاطرات و به قول معروف دل نوشته علاقه‌مند باشد بهترین فرصت است تا با خرید یک دفترچه یادداشت خاص وی را سورپرایز کنید! با کمی جستجو در بازار می‌توانید تنوع زیادی از دفترچه‌های یادداشت را پیدا کنید که که جلد بیرونی آنها از جنس چوب، مقوای‌ ضخیم و فانتزی، فلز و حتی سنگ تهیه شده‌اند. با جستجو در گوگل یا در ترب می توانید این کار را بکنید. دفترچه های شیدایی هم کیفیت بسیار مناسب دارند علاوه بر این، دفترچه‌های فانتزی کوچک و مینیاتوری نیز برای هدیه دادن در روز ولنتاین انتخاب مناسب هستند. با اتصال یک زنجیر به این دفترچه‌ها می‌توانید آنها را به عنوان یک جاکلیدی خاص و جذاب به معشوق خود هدیه بدهید.

ایده جذاب خرید کادو ولنتاین قاب عکس فانتزی، کادو ولنتاین برای دختر قاب عکس فانتزی عکس‌ها به خصوص عکس‌های دو نفره در یادآوری لحظات و خاطرات بسیار قدرتمند هستند. برای لذت بردن از عکس‌های زیبای خود کافیست یک قاب عکس شیدایی مناسب تهیه کنید. طبیعتا از آنجایی که قرار است این قاب عکس کادوی روز عشق یا ولنتاین شما باشد، بهتر است به سراغ طرح‌های قلبی قرمز بروید. قاب‌های عکس چوبی، فلزی و مقوای مختلف و بسیار متنوعی در بازار وجود دارند که با توجه به سلیقه معشوق خود می‌توانید آنها را تهیه نمایید. اما اگر حوصله داشته باشید می‌توانید خودتان یک قاب عکس فانتزی شیدایی بسازید. اگر آدم فنی و دست به آچاری هستید حتی قسمت برش دادن چوب یا فلز را هم خودتان می‌توانید انجام دهید. برای ایجاد طرح‌های رنگی و یا قرمز و سفید نیز به چند تکه نوار چسب، یک طلق (به شکل دلخواه) و کمی اسپری رنگ در رنگ‌های دلخواهتان نیاز خواهید داشت.

یک سبد پر از کادوهای ولنتاینی سبد هدایای ولنتاین، اگر برای خرید دقیقا یک هدیه مناسب که بر روی عشق شما تاثیرگذار باشد دچار تردید هستید، جمع‌آوری چندین کالای کوچک که همسرتان دوست داشته باشد گزینه بسیار خوبی برای شما خواهد بود. برای مثال کتاب، جوراب،لباس خواب هات ،شورت سکسی و هات ، اشیای تزیینی کوچک،شکلات،خرس قرمز ، بدلیجات و به طور کلی هر چیزی که فکر می‌کنید وی احتمالا دوست خواهد داشت را تهیه نموده و آنها را درون یک سبد فانتزی و تزیین شده با قلب به همسر خود هدیه بدیهد.

عکس‌های آویزان از بادکنک ، کادو ولنتاین مناسب همسر و دوست و نامزد  اگر برای خرید کادو ولنتاین اصراری به لوازم کاربردی یا گران قیمت نداشته باشید، پیشنهاد جالب و خاصی برایتان داریم. با استفاده یک کپسول گاز هلیوم، چند بادکنک و چند عدد از بهترین عکس‌های دو نفره یا تکی همسرتان را که در سایت همسریابی موقت شیدایی انتخاب کرده اید، به راحتی می‌توانید یک لوستر خاص و تماشایی درست کنید که قطعا وی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. بدین منظور کافیست عکس‌های مورد علاقه‌تان را با چسب به یک نخ نامریی یا خیلی نازک وصل نموده و سپس سر دیگر نخ را هم به انتهای بادکنک‌ها متصل کنید. با پر کردن بادکنک‌ها توسط گاز هلیوم می‌توانید عکس‌ها را در هوا معلق نگه دارید به گونه‌ای که انگار به جایی وصل نیستند.

تزیین تختخواب با گلبرگ، روبان و بادکنک ، اگر قصد دارید همسرتان را در منزل غافلگیر کنید می‌توانید تختخواب و اطراف آن را با گلبرگ‌های رز قرمز و بادکنک تزیین کنید. علاوه بر این، برای زیبایی بیشتر می‌توانید از روبان‌های قرمز رنگ هم استفاده کنید به طوری که دور تا دور تختخواب را در بر بگیرند. اگر تمایل دارید می‌توانید بادکنک‌ها را با گاز هلیوم پر کنید تا به سقف بچسبند و جلوه‌ای خاص را ایجاد کنند. در این حالت حتی می‌توان یک کارت تبریک یا کادو را نیز با نخ به بادکنک‌ها متصل کرد تا همسرتان حسابی غافلگیر شود.

کارت پستال با حکاکی سفارشی ،یک کارت پستال چوبی یا فلزی با حکاکی سفارشی می‌تواند هدیه‌ای جذاب برای عشقتان باشد. با قرار دادن کارت پستال بر روی میز کار وی در هر لحظه از روز می‌تواند حکاکی زیبای شما را ببیند. تبریک روز ولنتاین، گفتن جملاتی که نشان دهنده رابطه ماندگار و جاودانه شماست و یا صرفا نوشتن دوستت دارم، از جمله مواردی هستند که می‌توانید بر روی این کارت پستال حکاکی کنید.

جاشمعی دست ساز خرید کادو ولنتاین برای دختر جاشمعی فانتزی اگر بخواهید یک جاشمعی آماده از بازار تهیه کنید با تنوع زیادی روبرو خواهید شد. جاشمعی‌های فلزی، چوبی و حتی سنگی در بازار وجود دارند که می‌توانید برای روز ولنتاین خریداری کنید. ترکیب جاشمعی با یک شمع معطر با کیفیت که خواص آرامش بخشی و مدیتیشن داشته باشد یک انتخاب بسیار عالی برای خرید کادو ولنتاین است. علاوه بر این شما می‌توانید حتی با کمی خلاقیت جاشمعی مخصوص خودتان را بسازید و آن را هدیه بدهید تا تاثیرگذاری بیشتری را شاهد باشید.

خرید بلیت کنسرت خرید بلیت کنسرت برای ولنتاین خرید بلیت کنسرت، سینما یا تئاتر اگر همسرتان کارهای خواننده خاصی را دنبال می‌کند که در ایران کنسرت برگزار می‌کند بهترین زمان است تا یک بلیت دو نفره بخرید و او را غافلگیر کنید! توجه داشته باشید که این موضوع در خصوص بلیت سینما یا تئاتر نیز صادق بوده و می‌توانید با در نظر گرفتن علاقه‌مندی‌های وی اقدام کنید.

و چندین موارد دیگر که می توانید با درایت و فکر آنها را تهیه نمایید ببنید همسر ، نامزد و دوس دختر و یا دوست پسر شما چه می خواهد و چه دوست دارد . اما بهترین کا دو ولنتاین بخصوص برای کسانی که ازدواج کرده اند و محرم هستند بوسه عاشقانه و همخوابگی و همبستر شدن می باشد. با یک شما ساده و شمع و شبی رویایی خود را به همدیگر بسپارید و آرام و بدون استرس به از همان میز شما همدیگر را ببوسید به اطاق خواب بروید بوسه بر لبان همدیگر بزنید پیشانی و چشم ها و لب های همدیگر را ببوسید. سپس آرام لباس های خود را در بیاورید و همدیگر را در آغوس بکشید . ایستاده همدیگر را در آغوش و چند دقیقه آرام باشین بگذارید قلب هایتان بر روی هم باشد. صدای قلب همدیگر را بشونید .زندگی همین هست، همدیگر را یاد کردن ، قصه خودتون را بسازید ، قصه گویی کنید و تا صبح سکس کنید . 

همسريابيهمسریابی همسریابی موقتهمسریابی سیقه سیقهسایت موقت، سایت همسریابی موقت ایرانی، سایت صیغه

سايت همسريابي

همسریابی دائم

صیقه

سیقه

همسریابی موقت

بهترین سایت همسریابی

سایت موقت، سایت همسریابی موقت ایرانی، سایت صیغه

سیغه

سايت همسريابي سایت صیغه یابیhttp://yekkamand.ir/ سایت صیغه یابیhttp://yekkamand.ir/ سایت صیغه یابیhttp://yekkamand.ir/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.